Časté dotazy

Odpovědi na často kladené otázky

Nenajdete-li zde odpověď na svou otázku, napište nám e-mail.

 

Kde je můj obchod na Pekařské? Proč jste ho zavřeli?

Začátkem roku 2015 jsme po čtyřech letech zavřeli náš obchod na Pekařské a všechny naše další brněnské provozy jsme sestěhovali sem na Náměstí 28. října 17. Těch důvodů by se dala vyjmenovat celá řada od ekonomických k provozním. Nejvíce nás ale popoháněla chuť stmelit náš tým a věnovat se podstatnému. Teď se scházíme pod bubnem a vy o nic nepřicházíte, naopak.
Je pravda, že na naší nové adresu musíte zazvonit, abyste se dostali dovnitř. Jsme v prvním patře, ale kromě kromě toho, že si zde vyzvednete své objednané zboží, můžete i zde svévolně nakupovat.
Máme na vás více času a gauč pro doprovod a uvaříme vám dobrou kávu.

Stavte se za námi na Loveplac (námestí 28. října 17, Brno)
Na samostatné stránce Showroomu najdete další kontakty.

 

Kde přesně najdu váš showroom a výdejnu objednávek?


Showroom a výdejna objednávek
náměstí 28. října 17, Brno (Loveplac)
Najdete nás zde.

Provozní doba:
Po: 10:00 - 16:00 
Út a Čt: 8:00 - 16:00 
St a Pá: 10:00 - 18:00 
nebo po dohodě +420 608 914 936

 

Nesedí velikost. Mohu již zakoupené zboží vyměnit?

 

Ano, tuhle možnost nabízíme i našim zákazníkům v kamenném obchodu. Pokud nesedí velikost, nelíbí se motiv, obdarovaný není spokojen, nabízíme možnost výměny za jiné zboží. Nejlépe se daná situace vyřeší v našem kamenném obchodě. Pokud to není možné napište nám mail a domluvíme individuální řešení.

 

 

Je u vás možno zakoupit dárkový poukaz? V jaké hodnotě?

 

Dárkové poukazy jsou u nás k dostání v jakékoliv hodnotě. Zakoupit a uplatnit je lze v e-shopu i v našem kamenném obchodě v Brně. Doba platnosti zakoupeného poukazu je tři měsíce.

 

Mám alergii na nikl, mohu nosit vaše náušnice?

 

Ano. S výjimkou náušnic VINTAGE, kde jsou háčky z estetických důvodů bronzové nebo měděné, máme háčky i puzety na všech náušnicích z antialergenní chirurgické oceli.

 

Jak je to s tím poštovným zdarma?

 

 Stačí splnit dvě podmínky: objednat zboží nad 1500 Kč a vybrat platbu předem jako způsob doručení. Poštovné a balné je v tomto případě 0 Kč, platíte tedy pouze za zboží stejně jako v kamenném obchodě. Podrobně zde.

 

Mohu si objednané zboží vyzvednout někde osobně?

 

Samozřejmě, k dispozici je showroom a výdejna objednávek v Brně na náměstí 28. října 17. Stačí v objednávce vybrat způsob doručení: Osobní odběr a my vás budeme mailem kontaktovat, kdy bude zboží nachystáno k odběru. Dotazy ohledně dostupností produktů směřujte na tel: +420 608 914 936.

Provozní doba:
Po: 10:00 - 16:00
Út a Čt: 8:00 - 16:00
St a Pá: 10:00 - 18:00
nebo po dohodě +420 608 914 936

  

Nejraději platím kartou, je to u vás možné?

Samozřejmě. Platin kartou můžete online v našem e-shpou, platební karty přijímáme také v showroomu a výdejně objednávek v Brně, zároveň u nás můžete platit kartou i ve stánku na festivalech a designových akcích v ČR. Stačí, když si vzpomenete na svůj pin kód. Akceptujeme i platbu v eurech.

 

Za jak dlouho mi přijde objednané zboží?

 

Snažíme se, aby všechno zboží, které najdete v eshopu lovemusic.cz bylo skladem. Takže dobírku a obchodní balík odesíláme nejpozději druhý den od přijetí objednávky. Pokud objednáte během dopoledne nebo první půlky odpoledne, snažíme se balík odeslat ještě téhož dne, nemůžeme to však zaručit. O odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem. Pak už záleží na poště, obchodní balík by měl dorazit následující den po odeslání, obyčejný balík s dobírkou i bez trvá obvykle dva až tři dny. Pokud na doručení balíku spěcháte, neváhejte nás urgovat emailem, může se stát, že se nacházíme mimo obchod. Pokud Vám balíček dlouho nepřichází, kontaktujte nás emailem a nebo telefonicky +420 608 914 936.

 

Chtěla bych náušnice s vlastním motivem, vyrábíte na zakázku?

Bylo to vaše velmi časté přání. Náš produkt s vaším vlatním motivem. A tak vám vycházíme vstříc s produkty, u kterých je to možné, je jich celkem dost. Posuďte sami na samostatné stránce Zakázková výroba.

 

LOVEMUSIC PRODUCTION - merchandise na zakázku

Na zakázku vyrábíme merchandise - upomínkové předměty pro hudební skupiny, festivaly a firmy i ve větším množství. V Lovemusic production využíváme zkušeností, které máme s výrobou produktů naší vlastní značky. Největší zájem je o placky a trička, na zakáku vyrábíme ale i náušnice, nákupní tašky, přívěšky na krk a nově i tetovačky.

 

Lze zboží značky Lovemusic odebírat do mého obchodu?

 

Ano. Již nyní dodáváme velkoobchodně zboží do několika obchodů, kadeřnictví a galerií v ČR i v zahraničí. Rádi budeme spolupracovat i s Vámi. Snažíme se nabídnout co nejvýhodnější podmínky.Ozvěte se nám pro bližší informace a zaslání velkoobchodního ceníku. Více informací na podstránce velkoobchod.


Máte-li další otázku, zeptejte se našeho přísného strejdy, email je obchudek@lovemusic.cz, případně se na nás obraťte na těchto kontaktech.

 

Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, napiste nám prosím email nebo byužijte diskuse níže.

Komentáře

  • Petra Smetanova, 4.1.2015 v 21:26:26
    Dobry den, chtěla bych u vas zakoupit vinylove hodiny, ale s jinym obrazkem nez nabizite.Je to mozne a jestli ano,jak mam postupovat??dekuji za odpoved
  • Tereza Beranová, 7.1.2015 v 20:16:40
    Dobrý den, dnes jsem navštívila váš kamenný ochod na Pekařské ulici. Velmi milá obsluha mi poradila, abych se obrátila na e-shop s prosbou o vytvoření tašky na zakázku. Měla bych skutečně velký zájem o ČERNOU TAŠKU AMÉLIE se vzorem GOTHIC GIRL.
  • Jana Fadrná, 28.9.2015 v 22:18:51
    Dobrý večer,

    mám dotaz, jestli Vám náhodou nezbyl nějaký diář na rok 2015. A jestli ano, kde bych ho mohla zakoupit. Děkuji za odpověď.
  • Darina Růžičková, 8.4.2016 v 00:40:20
    Dobrý den,ve vaší nabídce jsem nenašla vynilové hodiny už je nenabízíte?
    děkuji Růžičková Darina
  • LoveMusic, 26.4.2016 v 15:14:48
    Darinko, vinylové hodiny už máme zase v nabídce, vybrat si ty svoje můžeš tady: http://lovemusic.cz/designove-hodiny-vinyl/
  • Nicole, 19.5.2016 v 11:44:34
    Schanela jsem retro nausnice pecky bile s cervenymi prousky...predtim jsem je tu kupovala uz je nemate?Bohuzel jsem je nikde nenasla
  • Kateřina, 14.12.2016 v 08:58:19
    Dobrý den, objednala jsem jako vánoční dárek jednu peněženku od vás, předem jsem ji však neviděla, až po doručení. Nejsem si jistá, jestli bude obdarované vyhovovat. Dokdy je možné peněženku vrátit? Mám to řešit ještě před Vánoci, nebo stačí až mezi svátky? Předem velice děkuji za odpověď.
nenechte si ujít